skip to Main Content

Uw onafhankelijke specialist in zakelijke telecom

Met meer dan 20 jaar ervaring staat Indatel dicht bij organisaties en verenigingen in België. Voor uw telecomvraagstukken bieden wij een service op mensenmaat, én met een menselijk gelaat. Als onafhankelijke telecomspecialist luisteren wij naar ùw behoeften en gaan we samen met u op zoek naar de meest voordelige en flexibele oplossing voor uw zakelijke telecom.

Hans Vermeesch

hans.vermeesch@indatel.be
Tel: 03/6484955

Bert Loos

bert.loos@indatel.be
Tel: 03/6484952
hosting-img

Koppel uw CRM applicatie met uw VoIP oplossing voor meer productiviteit en klantvriendelijkheid

Stel je voor dat je bij een inkomende oproep een pop-up te zien krijgt met de gegevens van de klant en dat je door erop te klikken ineens in de klantenfiche terechtkomt.  Zo bespaar je tijd en geef je je klanten de persoonlijke service die ze verwachten

Hoe werkt de CRM integratie?

Uw CRM of ERP pakket wordt softwarematig gekoppeld met uw VoIP telefooncentrale of Cloud Telefonie oplossing.

Bij een inkomende oproep wordt het nummer van de beller opgezocht in uw CRM of ERP pakket. Wordt dit nummer herkend dan verschijnt er een pop-up op uw computerscherm met de naam van de beller. Vervolgens kan er, door op de pop-up te klikken,  een bepaalde actie uitgevoerd worden, bv. klantenfiche openen, nieuw ticket aanmaken, adres opzoeken in google, etc…

Ook uitgaande oproepen kan je starten vanuit je CRM-pakket, je webbrowser en andere software. Manueel telefoonnummers vormen op je telefoontoestel wordt zo verleden tijd.

In de lijst hieronder kan u de meest voorkomende applicaties terugvinden waarmee wij een integratie kunnen voorzien . Staat uw CRM-pakket er niet tussen laat het ons dan weten. Wij kunnen nagenoeg alle cloudgebaseerde systemen koppelen.

De voordelen van CRM-integratie

Pop-up

U ziet in een discrete pop-up wie u belt voordat u de oproep beantwoordt.

Click-to-dial

Met één actie start je uitgaande gesprekken vanop je PC.

Klantvriendelijk

De klantenfiche wordt automatisch geopend waardoor u de klant snel en efficiënt te woord kan staan.

Tijdswinst

Je dient niet langer het klantendossier handmatig op te zoeken of het telefoonnummer van een klant manueel in te toetsen.

Welk CRM pakket kan gekoppeld worden?

Hieronder staan enkele CRM- pakketten waarmee we uw VoIP telefooncentrale of Cloud Telefonie platform kunnen koppelen.

Staat uw CRM of ERP pakket er niet tussen? Er is een grote kans dat we toch een koppeling kunnen realiseren. U kan ons hier laten weten welke applicatie u wenst te integreren.

AFAS logo
exact online logo
Outlook logo
Office365 logo
Freshdesk Logo
PerfectView logo
Sage CRM logo
Microsoft Dynamics logo
Teamleader
Salesforce logo
ZOHO logo
odoo logo
Google Suite logo
Zendesk logo
Topdesk logo
Lightspeed logo
Whise logo
SugarCRM logo
Fuse5 logo
Hubspot logo

Hoeveel kost Cloud Telefonie?

Vul de velden hieronder in en ontvang uw offerte op maat.


    KeuzemenuOperator consoleCRM-integratie


    MyConnectFonzerFreephone-BusinessAdviseer mij

    Back To Top