
Met een VoIP telefooncentrale ben je klaar voor de toekomst!
Voice over IP (VoIP) is de nieuwe standaard voor bedrijfstelefonie. Doordat het mee gekoppeld wordt op het datanetwerk zijn er veel meer mogelijkheden om te communiceren dan met telefoontoestellen alleen. Zo kan je kiezen waar, wanneer en op welk toestel je bereikbaar wenst te zijn. Dit zorgt voor de flexibiliteit die vandaag van elke onderneming verwacht wordt.
Waarom een VoIP telefooncentrale?
Met een Voice over IP telefooncentrale gebruik je de reeds bestaande netwerkinfrastructuur om uw telefonie aan te sluiten. Dit zorgt niet alleen voor een besparing, maar biedt ook veel meer mogelijkheden dan traditionele telefooncentrales. Doordat een VoIP telefooncentrale mee op het computernetwerk wordt aangesloten kan je naast VoIP telefoon-toestellen ook laptops en smartphones gebruiken op telefoongesprekken te voeren.
Daarnaast kan je ook verschillende applicaties koppelen, bv. je CRM zodat je onmiddellijk de klantenfiche te zien krijgt bij een inkomend gesprek. Verder kan je met CTI (Computer Telephony Intergration) je telefoontoestel aansturen vanop je PC zodat je een gesprek kan starten met één klik op de muis.
Wil je toch nog analoge toestellen en ISDN lijnen aansluiten? » Hybride VoIP telefooncentrale
Op een hybride VoIP telefooncentrale kan je naast VoIP telefoontoestellen ook nog analoge en digitale toestellen aansluiten. De Mitel MiVoice Office 400 is zo’n hybride telefooncentrale. Naast VoIP telefoontoestellen kan je hierop ook analoge toestellen (parlofoon, bel, fax etc) en ISDN lijnen aansluiten. Op die manier kan je dus een deel van de bestaande investeringen behouden en tegelijkertijd is alles aan boord om naar een volledige Voice over IP omgeving te migreren.
Hoeveel kost een VoIP telefooncentrale? Voordelen van een Hybride VoIP centrale
De prijs van een Voice over IP telefooncentrale hangt grotendeels af van het aantal telefoontoestellen dat u wenst aan te sluiten. Vul het formulier onderaan in en ontvang een voorstel op maat.
Mitel MiVoice Office 400: Hybride VoIP telefooncentrale
De Mitel MiVoice Office 400 telefooncentrale is speciaal ontwikkeld voor kleine en middelgrote organisaties van 4 tot 600 gebruikers. Deze telefooncentrale heeft een uitgebreide set aan funct-ionaliteiten die ervoor zorgen dat uw medewerkers altijd eenvoudig kunnen communiceren met collega’s en klanten, waar ze zich ook bevinden.

De Mitel MiVoice Office 400 telefooncentrale is speciaal ontwikkeld voor kleine en middelgrote organisaties van 4 tot 600 gebruikers. Deze telefooncentrale heeft een uitgebreide set aan funct-ionaliteiten die ervoor zorgen dat uw medewerkers altijd eenvoudig kunnen communiceren met collega’s en klanten, waar ze zich ook bevinden.
VoIP telefoontoestellen: MiVoice 6900
Mitel SIP DECT
Softphones: MiVoice Office Mobile & Web Application
MiVoice Office Mobile Application biedt u de functies van een zakelijk telefoonsysteem op uw mobiele toestel en/of uw PC.
Hoeveel kost een telefooncentrale?
Vul de velden hieronder in en ontvang uw offerte op maat.