Cloud telefonie is de meest flexibele telefonie oplossing voor uw bedrijf!
Uw CRM of ERP pakket wordt softwarematig gekoppeld met uw VoIP telefooncentrale of Cloud Telefonie oplossing.
Bij een inkomende oproep wordt het nummer van de beller opgezocht in uw CRM of ERP pakket. Wordt dit nummer herkend dan verschijnt er een pop-up op uw computerscherm met de naam van de beller. Vervolgens kan er, door op de pop-up te klikken, een bepaalde actie uitgevoerd worden, bv. klantenfiche openen, nieuw ticket aanmaken, adres opzoeken in google, etc…
Ook uitgaande oproepen kan je starten vanuit je CRM-pakket, je webbrowser en andere software. Manueel telefoonnummers vormen op je telefoontoestel wordt zo verleden tijd.
In de lijst hieronder kan u de meest voorkomende applicaties terugvinden waarmee wij een integratie kunnen voorzien . Staat uw CRM-pakket er niet tussen laat het ons dan weten. Wij kunnen nagenoeg alle cloudgebaseerde systemen koppelen.
